Synergy Trainings

zasady współpracy

W czterech prostych krokach

krok 1
wysłanie zapytania

W idealnym zapytaniu znajdują się informacje, które umożliwią dokonanie dokładnej i wiarygodnej wyceny; jeśli nie są znane szczegółowe informacje, prosimy o przekazanie planów / założeń; najważniejsze informacje to:

  1. Czas wynajmu (termin i ilość godzin „od… do…”)
  2. Ilość osób
  3. Zapotrzebowanie na catering (lunch / przerwy kawowe itp.)
  4. Inne potrzeby (np. dotyczące wyposażenia sali lub niestandardowych rozwiązań)

krok 2
wycena i ustalenie warunków

Klient otrzymuje mailowo ofertę wraz z opisem usługi wynajmu i / lub cateringu wraz z propozycją cenową. Na tym etapie doprecyzowujemy warunki najmu i istotne dla klienta szczegóły. W przypadku pytań lub wątpliwości służymy pomocą zarówno mailowo jak i telefonicznie. Istnieje również możliwość spotkania się w naszej siedzibie.

krok 3
podpisanie umowy

Przesyłamy Klientowi wzór umowy najmu i po jego zaakceptowaniu prosimy o jej podpisanie i odesłanie dwóch egzemplarzy.

krok 4
wynajem i płatność

W trakcie wynajmu zapewniamy pomoc techniczną i organizacyjną – jesteśmy do dyspozycji Klienta.

Po zakończeniu wynajmu standardowo wystawiamy fakturę z co najmniej 14 dniowym terminem płatności.
Jesteśmy otwarci na wszelkie niestandardowe i nietypowe rozwiązania, których oczekują nasi Klienci.