zasady współpracy
W czterech prostych krokach
krok 1
wysłanie zapytania
W idealnym zapytaniu znajdują się informacje, które umożliwią dokonanie dokładnej i wiarygodnej wyceny; jeśli nie są znane szczegółowe informacje, prosimy o przekazanie planów / założeń; najważniejsze informacje to:
- Czas wynajmu (termin i ilość godzin „od… do…”)
- Ilość osób
- Zapotrzebowanie na catering (lunch / przerwy kawowe itp.)
- Inne potrzeby (np. dotyczące wyposażenia sali lub niestandardowych rozwiązań)
krok 2
wycena i ustalenie warunków
Klient otrzymuje mailowo ofertę wraz z opisem usługi wynajmu i / lub cateringu wraz z propozycją cenową. Na tym etapie doprecyzowujemy warunki najmu i istotne dla klienta szczegóły. W przypadku pytań lub wątpliwości służymy pomocą zarówno mailowo jak i telefonicznie. Istnieje również możliwość spotkania się w naszej siedzibie.
krok 3
podpisanie umowy
Przesyłamy Klientowi wzór umowy najmu i po jego zaakceptowaniu prosimy o jej podpisanie i odesłanie dwóch egzemplarzy.
krok 4
wynajem i płatność
W trakcie wynajmu zapewniamy pomoc techniczną i organizacyjną – jesteśmy do dyspozycji Klienta.
Po zakończeniu wynajmu standardowo wystawiamy fakturę z co najmniej 14 dniowym terminem płatności.
Jesteśmy otwarci na wszelkie niestandardowe i nietypowe rozwiązania, których oczekują nasi Klienci.