Artur Kotliński

Artur KotlińskiPosiada dziesięcioletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów badawczych, ewaluacji i monitoringu. Od 11 lat jest konsultantem i szkoleniowcem w projektach unijnych oraz projektach biznesowych. W pracy akademickiej wykłada takie przedmioty, jak badania marketingowe, marketing i marketing sportowy na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu oraz w Dolnośląskiej Szkole Wyższej. Uczestniczył w wielu projektach szkoleniowych i badawczych m.in. dla Urzędów Miast i Gmin: Wrocławia, Elbląga, Suwałk, Opola, Zielonej Góry, Skierniewic, Kędzierzyna-Koźla, Jarocina, Gostynia, Sieradza, Urzędów Marszałkowskich: Dolnego Śląska, woj. małopolskiego, lubuskiego, świętokrzyskiego oraz lubelskiego.

Prowadził szkolenia dla firm takich, jak Amica, Grupa Allegro, Radio Wrocław, Radio Koszalin, PKP SA, JZO, Telefonia Dialog, DARR SA, Focus Mall w Rybniku, Bydgoszczy i Piotrkowie Trybunalskim, CH Forum, DARR, Mitsubishi, Sony, Instytut Zarządzania i wielu innych. Członek zespołu ekspercko-zadaniowego opracowującego nowelizację Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego do roku 2020. Członek Zespołu Ekspertów Zewnętrznych ds. Analiz Delphi Narodowego Programu Foresight Polska 2020.

Autoryzowany szkoleniowiec PARPu. Współtwórca ogólnopolskiego projektu badawczego „Magnetyzm polskich miast” opartego na metodologii BAV.

Dyrektor zarządzający w Instytucie Badawczym IPC.

Członek Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Specjalizacje:

  • badania marketingowe,
  • marketing,
  • public Relations,
  • techniki sprzedaży,
  • merchandising,
  • profesjonalna obsługa klienta,
  • biznes plan.